404: Hledaná stránka nebyla nalezena

Prohlédněte si prosím výsledky vyhledávání níže

Proč nejede linka č. 1 na Hlavní nádraží? Jaké je spojení z Dubiny na Hlavní nádraží?

Spojení z/na Hlavní nádraží jednou páteřní linkou (s intervalem 5 min.), dopl...
Úvod -> Návrh nového linkového vedení tramvajových linek

Proč nejede linka č. 10 z Dubiny přímo na Hranečník?

Hranečník je dostatečně kapacitně zajištěn páteřní linkou č. 8. Vedení další ...
Úvod -> Návrh nového linkového vedení tramvajových linek

Proč jede linka č. 7 do Zábřehu

Linka č. 7 je odkloněna do Zábřehu z důvodu dostatečné kapacity zajištěné do ...
Úvod -> Návrh nového linkového vedení tramvajových linek

Linky 3 a 4 spojují obě Dubinu a Martinov. Proč alespoň jedna z nich nejede až na Vřesinskou, čímž by se zachoval přímý spoj Dubina - Poruba

- Linky č. 3 a 4 fungují ve směru do Poruby jako napájecí linky na páteřní l...
Úvod -> Návrh nového linkového vedení tramvajových linek

Jak se nyní dostanu z oblasti zastávek Rodimcevova, Kpt. Vajdy, Rodinná, Nádraží Vítkovice do centra města, když tudy nejezdí linka č. 6?

Spojení je zajištěno s přestupem na linku č. 6 na zastávce SPORT ARÉNA, přípa...
Úvod -> Návrh nového linkového vedení tramvajových linek

Proč se linka č. 15 přečíslovala na 10? A neměla by vyjíždět spíše z konečné Zábřeh než z Výškovic?

- Důvodem nového označení linky je pouze dosažení kontinuální číselné řady l...
Úvod -> Návrh nového linkového vedení tramvajových linek

Proč nejede linka č. 6 z Výškovic přes Pavlovovu přímo do centra?

Přepravní nabídka linky č. 6 byla převedena do páteřní linky č. 2, čímž se vý...
Úvod -> Návrh nového linkového vedení tramvajových linek

Co je to zastávka na znamení?

Zastávky na znamení jsou v jízdním řádu označeny poznámkou „× - zastávka na z...
Úvod -> Nástup a výstup do vozidla

Kde lze zakoupit 24hodinové a 3denní jízdenky?

24hodinové jízdenky Ostrava XXL Jízdenky lze zakoupit pomocí SMS, v mobilní ...
Úvod -> Jízdné

Proč zmizela linka č. 12 z Dubiny přes Náměstí Ova-Jih do Vítkovic k nemocnici?

Proč zmizela linka č. 12 z Dubiny přes Náměstí Ova-Jih do Vítkovic k nemocnici?
Úvod -> Návrh nového linkového vedení tramvajových linek

Neexistuje přímé spojení Hotel Bělský les a ÚMOb Jih s centrem Ostravy. Přestup na „Vodárně“ je velmi nekomfortní, přestup na J. Kotase je sice lepší, ale občané se cestou vlastně od centra vzdalují.

- Ano, neexistuje přímé spojení - jako v řadě dalších lokalit. Poptávka je v...
Úvod -> Návrh nového linkového vedení tramvajových linek

Co dělat, když se dveře vozidla na zastávce neotevřou?

Pro nástup (výstup) do (z) vozidla MHD, resp. pro otevření dveří je nutno sti...
Úvod -> Nástup a výstup do vozidla

Wi-fi na zastávkách

Stále rozšiřujeme pokrytí našich zastávek internetovým signálem Wi-Fi. Jak n...
Úvod -> Wi-fi na zastávkách

Jak se dostanu z Martinova do centra města. A proč je z konečné Martinov spojení zrovna s Dubinou?

Spojení spádové oblasti tratě z Martinova s centrem města je nově zajištěno s...
Úvod -> Návrh nového linkového vedení tramvajových linek

Kdy se ve vozidlech MHD topí?

Topení v dopravních prostředcích elektrické trakce, tj. v tramvajích a trolej...
Úvod -> Ve voze

Jak se ze Zábřehu dostanu do Poruby?

Ze Zábřehu lze využít přímé spojení linkou č. 7 nebo autobusovou linkou č. 48.
Úvod -> Návrh nového linkového vedení tramvajových linek

Linka 7, se teď vyhýbá velkým sídlištím (zastávkám Horymírova a Karpatská Tylova, Jugoslávská) i zast. Obchodní centrum. Proč linka 7 zajíždí k nádraží Vítkovice po ul. Pavlovova a nevede v dosavadní trase?

- Obsazenost linky 7 na ulici Výškovické ve směru do Poruby se v ranní špičc...
Úvod -> Návrh nového linkového vedení tramvajových linek

Reklamace chybného odbavení na Kreditní jízdenky ve vozidle

Vyplněním reklamačního formuláře (https://odiska.cz/CardAnonymous/CardTicketO...
Úvod -> Kreditní jízdenka

Reklamace chybného nákupu na jízdenkomatu

Reklamaci provedete prostřednictvím reklamačního formuláře (https://www.dpo.c...
Úvod -> Kreditní jízdenka

Jak mám jet z Dubiny do Poruby?

Je potřeba využít linku č. 4 a přestoupit na zastávce Svinov,mosty na páteřní...
Úvod -> Návrh nového linkového vedení tramvajových linek

Mám podnět na zlepšení. Kam ho mohu předat?

Pro zlepšení, připomínky či návrhy k chodu aplikace najdete na konci většiny ...
Úvod -> MojeDPO

Za jak dlouhou dobu od zakoupení je dlouhodobá jízdenka na kartě platná?

- ODISka - přiložením ODISky k samoobslužnému terminálu ve vozidlech DPO ...
Úvod -> Jízdné

Kdy je povinen řidič vysunout plošinu pro cestujícího na invalidním vozíku?

Obecně platí, že řidič vozidla je povinen umožnit cestujícím na invalidním vo...
Úvod -> Bezbariérová doprava

Za jakých podmínek mohu cestovat ve vozidlech MHD se psem?

V návaznosti na Smluvní přepravní podmínky část VIII. bodu 2) smí cestující s...
Úvod -> Ve voze

Proč je spojení z terminálu Hranečník zajištěno pouze jednou linkou?

Na terminál Hranečník je nově vedena páteřní linka č. 8 s intervalem až 3 min...
Úvod -> Návrh nového linkového vedení tramvajových linek

Mám platnou dlouhodobou jízdenku a nevyužiji ji, je možno ji vrátit?

Podle Tarifu pro přepravu cestujících Dopravního podniku Ostrava a.s. je možn...
Úvod -> Jízdné

Spojení Výškovic a Poruby už nemá přímý spoj, jak nyní cestovat?

Nejlepším řešením je přestup na zastávce Kotva na linku č. 7. Pokud chcete ce...
Úvod -> Návrh nového linkového vedení tramvajových linek

Jaké je spojení z Výškovic do FNO a VŠB-TUO?

Nejlepším řešením je přestup na zastávce Kotva na linku č. 7. Pokud chcete ce...
Úvod -> Návrh nového linkového vedení tramvajových linek

Centrum města, konkrétně ulice Nádražní, nemá přímé spojení s Porubou, jako mělo doposud.

Ulice Nádražní má přímé spojení s nejlidnatějším ostravským městským obvodem ...
Úvod -> Návrh nového linkového vedení tramvajových linek

Jak se aplikace dozví, kde se právě nacházím a a k čemu bude využívat mojí polohu?

Aplikace využívá GPS polohu mobilního telefonu, a to pouze pro účely vyhledán...
Úvod -> MojeDPO