ODISka

Ztratila jsem ODISku co mám dělat?

Při ztrátě, odcizení, poškození ODISky vydané Dopravním podnikem Ostrava a.s. se do doby vyřízení nové ODISky vystavuje náhradní. Je proto vhodné, abyste se co nejdříve dostavil(a) na Specializované pracoviště ODISky (http://www.dpo.cz/jizdne-dp/zakaznicke-centrum.html), kde Vám na počkání vystaví náhradní ODISku oproti vratné záloze ve výši 130 Kč. Na náhradní ODISku se pak dočasně nahrají profily a platné kupony. Elektronická peněženka se přehrává až na novou ODISku. Zároveň je nutno předloži...

Vyzvedl jsem si ODISku v prodejně, musím se při prvním nákupu kuponu registrovat?

Pokud zákazník podává žádost o vyrobení ODISky na prodejně, tak je mu automaticky založen účet na Zákaznickém portálu. Následně se automaticky vygenerují i přihlašovací údaje, které zákazník obdrží v obálce při převzetí ODISky uvedené v „potvrzení o vydání ODISKY“. Ke spravování účtu prostřednictvím Zákaznického portálu tak nyní postačuje zvolit tlačítko "přihlásit" a zadat vygenerované alfanumerické znaky (přihlašovací jméno a heslo). Po přihlášení k účtu lze v nastavení přihlašovací údaje změn...

Vdala jsem se a mám jiné příjmení, vyměníte mi ODISku zdarma?

Bohužel ne, novou ODISku musíte zaplatit.

Před měsícem jsem si objednal ODISku a ještě jsem ji nedostal, proč?

Pravděpodobně jste provedl pouze objednávku ODISky, ale dále jste nepokračoval v nákupu a neprovedl platbu. Karta se přitom zasílá do výroby až je zákazníkem uhrazena. Proveďte proto, prosím, novou objednávku. V kroku 6 „Dokončení objednávky" se Vám zobrazí rekapitulace objednané ODISky, kde pro dokončení musíte zvolit „Zobrazit košík" a postupovat dále k dokončení nákupu. V kroku 2 „Způsob platby" si zvolíte, zda objednanou ODISku uhradíte bankovním převodem, nebo použijete platbu kartou a pokr...

Platí ODISka také u jiných dopravců?

Ano, ODISka platí nejen na linkách Dopravního podniku Ostrava, ale i u jiných dopravců ODIS. Podrobné informace o platnosti ODISky u jednotlivých dopravců naleznete na stránkách ODISky v článku: Kdy, kde a jak mohu cestovat? (https://www.kodis.cz/cz/dopravni-infocentra/odiska/53/kdy-kde-a-jak-mohu-cestovat.html)

Platí kupon zakoupený platební kartou online ihned po zakoupení?

V případě úhrady objednaného kuponu platební kartou můžete cestovat spoji linek č. 1-113 po zaplacení za podmínky, že daný kupon je ve stavu „zaplacený“ a má správnou časovou platnost (tzn., že datum nákupu je shodný s počátkem platnosti kuponu). Platnost elektronického kuponu je garantována nejdříve po 4 hodinách od provedení platby, resp. od doby platnosti kuponu.

Končí platnost mé ODISky, co teď?

* Konec platnosti je uveden na zadní straně ODISky, např. do 04/2017 = platnost do 30. 4. 2017. Pozor, v tomto případě už je 1. 5. 2017 ODISka neplatná a nemáte platný jízdní doklad! * S předstihem si zažádejte o ODISku novou. Lhůta pro vyřízení je až 21 dnů, expresní (s přirážkou) do 3 pracovních dnů. Žádost můžete podat: * elektronicky na zákaznickém portálu odiska.dpo.cz (https://odiska.dpo.cz/), * osobně v některé z prodejen (http://www.dpo.cz/jizdne-dp/prodejny.html) jízdních dokl...

Kde zjistím zůstatek elektronické peněženky a kde si můžu vytisknout daňový doklad?

Na kterékoliv prodejně jízdních dokladů Dopravního podniku Ostrava a.s. Vám vygenerujeme heslo do systému karta.odiska.cz (https://karta.odiska.cz/). kde si můžete zkontrolovat stav elektronické peněženky (EP). Uvedené informace mají pouze informativní charakter a nemusí obsahovat data za poslední 3 dny. V případě nejasností se obraťte na dopravce, se kterým jste cestovali. Další možností jak zkontrolovat stav elektronické peněženky je kontrola na validátoru přímo ve vozidle. Po přiložení karty...

Jak se mi kupon a kredit elektronické peněženky nahraje na ODISku?

S dlouhodobou časovou jízdenkou a Elektronickou peněženkou (EP) zakoupenou přes e-shop je možné cestovat všemi spoji dopravců: * Dopravní podnik Ostrava a.s., (nejdříve po 6 hodinách od jejich úhrady), * ARRIVA MORAVA a.s. (nejdříve 24 hod po zakoupení), * ČSAD Vsetín a.s. (nejdříve 24 hod po zakoupení), * České dráhy, a.s. (nejdříve 24 hod po zakoupení) Pokud provádíte nákup na Zákaznickém portálu není zakoupený kredit nebo kupon nahrán na kartu. Pokud chcete cestovat spoji jiný...

Jak mohu spravovat pod mým účtem na Zákaznickém portálu ODISku mé dcery ?

V tomto případě požádejte o přesun karty k jinému účtu emailem. V emailu uveďte: * celé 18místné číslo ODISky, kterou potřebujete přesunout. * Vaši emailovou adresu, na kterou máme provést přesun. Emailová adresa musí být na Zákaznickém portálu zaregistrována. Sloučení se provádí pouze pro karty, které vydal Dopravní podnik Ostrava a.s.

Chyba při platbě bankovním převodem na Zákaznickém portálu

V případě platby bankovním převodem lze zadat datum splatnosti nejdéle 5 dnů od nákupu dlouhodobé časové jízdenky v e-shopu. Datum splatnosti delší než 5 dnů je označeno za chybu.